reklama

...do raja!!!

zatiaľ čo všetci spali zdá sa kľudne,až do rána naháňala som prízraky v noci sa toiž otvára brána za skorého brieždenia

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

sčernie takmer každá mláka rosy

vo svite nesmelých lúčov

zbadať možno zbabelý útek tieňov

zákerne čakajúc dalšie zotmenia

za štrngotu ryčiacich kľúčov

nesúceho sa vlhkou temnicou

zatancuj si,vari aj bosí

pokiaľ vnímaš jagavý šepot

smieš sa zabávať prastarou hrou

čo sa ti zapíše do osudu

ako krotiteľským bičom pleskot

utekáš pred ním hustou horou

strácaš smer

vzdávaš sa silnejúcemu prúdu

len nech je všetkému koniec

všetkých nočných zverstiev

na hlavu nasad pohrebný veniec

raz-dva-tri

si to TY!

štyri-päť-šesť-sedem

si cherubínom strážiacim Eden

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

osem.......deväť

a ja sa chcem vrátiť zúfalo späť...

už nerátam....

niet počtov ani slov presvedčenia

nádeje strácam

smel by si ma vpustiť potajme...

no zdá sa niet pre mňa navrátenia...

snád ťa pribeh mojej púte zaujme...

Sandra Zrakova

Sandra Zrakova

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

aj v najhrdelmejšom smiechu smie sa skrývat zufalstvo....aj v najvašnivejšom pohlade smie sa skrývat spalujúca nenávist...aj v nautešujúcejšom pohladeni smie sa skrývat čira beznadej...a preto aj vo mne sa moze ukryvař človek... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu