reklama

Slnečný deň...

Zajtra vyjde slnko.Znova.Predsa musi vyjst.Je to tak odjakživa.Postavim sa k otvorenemu oknu a necham si jeho lúčmi hladiť tvár.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám pehy.Otec mi raz povedal,že pehy sú strašne dôležité.A preto ich nemá každý.Tak sa nemusím hanbiť.A nemám počúvať ženské reči...hlavne tie o dokonalej pleti.

A prečo sú dôležité?Sú o akési malinke značky,čo mi slnko nechalo,aby sa ku mne mohlo kedykolvek vracať a ked mi bude smutno,či osamelo a môže ma po stopách pieh chlácholivo pohládzať.

Zajtra by malo výjsť slnko.A svietiť po celý deň.

Teším sa.Pôjdeme s mamou pozrieť otca.Vyberieme zas krásnu kyticu...zapálime mu na cintoríne voňavú sviečku...tie mal veľmi rád...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Určite ho to poteší...že si neskrývam pehy....A že ma za neho môže slnko láskavo pohládzať....

...no slnko a jeho teplý dotyk neutíší,ked mi je tak clivo....dokonca ani v taký slnečný deň,aký ma čaká...

Sandra Zrakova

Sandra Zrakova

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

aj v najhrdelmejšom smiechu smie sa skrývat zufalstvo....aj v najvašnivejšom pohlade smie sa skrývat spalujúca nenávist...aj v nautešujúcejšom pohladeni smie sa skrývat čira beznadej...a preto aj vo mne sa moze ukryvař človek... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu