reklama

Prezrad...

Prezrad mi svojemeno to co boja sa vyslovit to co zamiena sa s vykrikom mrtvych

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

ukaz mi tvoju tvar

tu co nikto nevidel

tu ktoru zo dna nemozno vylovit

dotkni sa ma parom svojich ruk

dufam ze su este mokre od krvi

citil si tlkot srdca v dlani?

pozri sa mi hlboko do oci

nech ucitim priepastny rozdiel nasich dusi

tmu a svetlo

povedz si este prenasledovany?

este stale sa ukryvas?

ODPOVEDZ!!!

pristup ku mne

nech citim mrazivost tvojej blizkosti

ODPOVEDZ!!!

nech rozlieva sa vo mne ozvena

pristup ku mne

a priznaj ze Ty si vlastne Ja!

dokazes ronit slzy?

nie tie plne trpkosti a klamstva

tie co v spiku kosti ta palia

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ODPOVEDZ!!!

vies sa smiat cez narek!

pristup ku mne a odpovedz!

pristup ku mne a zostan stat...

tak blizko ako mozu byt hviezdy daleko

pristup ku mne a odpovedz...

SOM TOTO VLASTNE JA?

no tak prosim nemlc a odpovedz...

s klamstvom sa zit dlho neda....

Sandra Zrakova

Sandra Zrakova

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

aj v najhrdelmejšom smiechu smie sa skrývat zufalstvo....aj v najvašnivejšom pohlade smie sa skrývat spalujúca nenávist...aj v nautešujúcejšom pohladeni smie sa skrývat čira beznadej...a preto aj vo mne sa moze ukryvař človek... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu