reklama

Prosím bud!

Bud mi láskou!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

bud láskou lásiek všetkých žien čo boli

no pre mňa staň sa len LáSKOU

bez príkras a sladkých mamov

bud mi zhmotnením a zosobnením

lásky krutej-čistej ohromujúco a živelne ničivej

tej jedinej pravej čo odmietajú mnohí

tí čo boja sa že priveľmi bolí

oddajú sa predstave zotročenej

bud mojím vykúpením

zatiaľ čo inde si nosil len trápenie a prekliatie

už dávno si mojím živým snom

preľudom duše prehnane odvážlivej?

bud čímkoľvek čím len chceš

a ja ta budem milovať bezhlavo

už dávno si splnením mojich túžob

bud náhodným poryvom vetra

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

nevyrovná sa ti milion iných osôb

bud tým čo mi dá najavo

že som si celý život s nočnou morou plietla

som len a len TVOJA...

už o vieš?

tvoja!

Tvoja!!

TVOJA!!!

Sandra Zrakova

Sandra Zrakova

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

aj v najhrdelmejšom smiechu smie sa skrývat zufalstvo....aj v najvašnivejšom pohlade smie sa skrývat spalujúca nenávist...aj v nautešujúcejšom pohladeni smie sa skrývat čira beznadej...a preto aj vo mne sa moze ukryvař človek... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu