reklama

Klamala som....

...pokračujem v týchto,na mňa,prismelých odkazov v slepom dúfaní,že moje slová neuzrú Tvoje oči.A len toto vedomie mi dáva dostatok odvahy vylievať si srdce...tebou opantané... Klamala som... Ty sám to vieš.A vieš,že som neklamala raz...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Klamala som samú seba prvé mesiace,čo som Ťastretávala,hovoriac si,aký arogantný a namyslený si...Klamala som samú seba,ked som si nahovárala,že prave to ma na Tebe nepriťahuje...

Klamala som....

Klamala som,ked si sa ma opýtal,ako sa mám a ja som nepriznala,že ma znervoznuješ...že idem vyletieť s kože,hodiny predtým ako sa mam s tebou stretnúť...

Klamala som,ked som sa tvárila,že nerozumiem textom piesní,ktoré sme spolu osamote počúvali...chcela osm totiž počuť z Tvojich úst,tie krásne slová o láske...i ked boli len textom...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Klamala som,ked som tvrdila,že nie som zamilovaná.Že nie som zamilovana do Teba.

Klamala som,ked som sa "veselo"zabavala...a ty si bol, len na druhom konci miestnosti...a moj smiech bol len hlasitým plačom srdca...čo sa inak nevedel vydrať von...Ked som vedela,že sa Ti nedokažem priblížiť...že neviem čo povedať..že mi ide puknúť srdce???....

Prasknúť od bezmocnosti...že si Ten jediný,koho potrebujem a vlastne by si bol nadmerne hriešnym prežitkom....Keby som maa Teba...keby som Ťa smela chvilu milovať...mohla mať na malý moment všetko!Tým všetkým by si mi bol Ty!....obaja však vieme aký su ľudia ktorím nič nechýba...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Klamala som....

ked si mi zavolal,po troch dňoch a ja som aj napriek vyčerpanosti,vysmiata a v dobrej nalade nedala najavo,ako som sa o Teba bala...obaja vieme,že som sa mala prečo báť....a asi som bola jediná čo mala o Teba starosť...

ked som poprela pravdivosť slov:"...a možno sme zaľúbení jeden do druhého...ja do Teba a Ty do mňa...."....a ja som len pokrútila hlavou..to len preto aby si nevidel jemny lesk mojich slz...

ked som s výsmechom vyriekla "Už NIKDY!"....na otázku,kedysa budeme milovať...

ked som o pár dní neskor pri Tebe zaspaval...rozhorúčena šťastím...šťastná tebou...jemne omámená povedala,že by som Ťa dokázala ľúbiť....NEZMYSEL!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

VEĎ JA ŤA PREDSA NEMOžEM NEMILOVAť!!!

klamala som...

ked si ma videl plakať a presviedčala som Ťa,že to nieje kvoli Tebe...ked som tvrdila,že Ťa už nechcem vidieť...ked som čakala,že zavoláš a nakoniec som Ti nezdvihla....aby si si nemyslel,že čakám...ale ja čakám... čakám...na to čoho sa bojím....nie na vyznanie lásky..nie na horúce dotyky...či vášnivé bozky...noci plné milovania..tiel i duší... čakám,že aj Ty budeš túžiť klamať ma..tak ako som klamala a klamem...

obaja si to uvedomujeme....a Ty o to viac..že klamem lebo Ťa ľubim....jediné čo chcem,aby si ma trošku úprimne klamal...

....klamstvá sú krajšie,ako pravda..ale,tiež nie sú lži ako lži....tie z lásky sú len odrazom bolesti a zapierania....

Sandra Zrakova

Sandra Zrakova

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

aj v najhrdelmejšom smiechu smie sa skrývat zufalstvo....aj v najvašnivejšom pohlade smie sa skrývat spalujúca nenávist...aj v nautešujúcejšom pohladeni smie sa skrývat čira beznadej...a preto aj vo mne sa moze ukryvař človek... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu